Чухраєва, Наталія МиколаївнаChukhraieva, NataliiaЧухраева, Наталия НиколаевнаВойтович, Анна2022-08-102022-08-102022-05-30Чухраєва Н. Бізнес-моделі інновацій в електронній комерції [Електронний ресурс] / Наталія Чухраєва, Анна Войтович // Інноваційне підприємництво: стан та перспективи розвитку : зб. матеріалів VІІ Всеукр. наук.-практ. конф., 30 трав. 2022 р. / М-во освіти і науки України, М-во фінансів України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» [та ін.] ; [оргком.: Рєпіна І. М. (голова) та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Київ : КНЕУ, 2022. – С. 154–158. – Назва з титул. екрану.978–966–926–409–1https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/37740Стаття присвячена дослідженню бізнес-моделей інновацій компаній, які змогли досягти значних успіхів завдяки використанню нестандартних нових підходів в організації свого бізнесу. У роботі наведено сутність бізнес-моделі інновацій, розглянуто основні типи бізнес-моделей інновацій в електронній комерції та надано їх детальну характеристику; виявлено компоненти та специфічні особливості бізнес-моделей окремих світових компаній- лідерів. The article is devoted to the study of business models of innovation of companies that have been able to achieve significant success through the use of non-standard new approaches in the organization of their business. The paper presents the essence of the business model of innovation, the main types of business models of innovation in e-commerce are considered and their detailed characteristics are given; components and specific features of the business models of individual global leading companies are identified.ukБізнес-моделі інновацій в електронній комерціїBusiness models of innovation in the digital economyArticle65.012.61