Бухтатий, Олександр2016-09-142016-09-142015Бухтатий О. Реформа друкованих засобів масової інформації як інструмент сучасного медіа-маркетингу / О. Бухтатий // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів : у 2 ч. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: С. І. Дем’яненко (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2015. – Вип. 34–35, ч. 2. – С. 69–81.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/19348У статті досліджено та проаналізовано проблематику еволюції функції маркетингу друкованих засобів масової інформації в умовах реформування.ukмедіа-маркетингмасова інформаціядруковані засоби масової інформаціїРеформа друкованих засобів масової інформації як інструмент сучасного медіа-маркетингуArticle007 : 304 : 001