Левицький, Д. В.2012-03-062012-03-062011Левицький Д. В. Засади формування асортименту сучасного торговельного закладу / Д. В. Левицький // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; [редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2011. – Спец. вип.: Маркетингова освіта в Україні. – С. 244–252.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/1239У статті розглядаються фундаментальні принципи формування асортименту роздрібної торгівлі.Theme Article — fundamental principles of product mix with retail. Total amount of 8 pages. The article exposition of modern principles of product mix with retail. The example of the needs of consumers. The list of most important components of product mix.ukасортиментноменклатурапотребироздрібна торгівляrangenomenclatureneedsretailЗасади формування асортименту сучасного торговельного закладуArticle658.8