Кубишина, Надія СергіївнаГребньов, Г. М.2016-09-132016-09-132015Кубишина Н. С. Формування маркетингової товарної стратегії підприємства / Н. С. Кубишина, Г. М. Гребньов // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів : у 2 ч. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: С. І. Дем’яненко (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2015. – Вип. 34–35, ч. 1. – С. 243–251.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/19302Викладено аналіз маркетингової товарної стратегії підприємства та її стратегічні напрями. Запропоновано етапи реалізації стратегічних орієнтирів розвитку товарної політики на основі внутрішніх і зовнішніх факторів. Розроблено рекомендації щодо процесу формування стратегії диференціації на промисловому ринку.Marketing analysis of product policy of the enterprise and its strategic directions is given. Stages of realization of strategic reference directions of development of a product policy taking into account internal and external factorі. The recommendations on the formation of strategy of differential on industrial market.Изложен маркетинговый анализ товарной политики предприятия и ее стратегические направления. Предложены этапы реализации стратегических ориентиров развития товарной политики с учетом внутренних и внешних факторов. Разработанные рекомендации относительно процесса формирования стратегии дифференциации на промышленном рынке.ukтоварна політикастратегіястратегічні орієнтириінноваціядиференціаціяФормування маркетингової товарної стратегії підприємстваArticle339.1-051