Шумейко, Володимир Михайлович2015-02-162015-02-162009-02-03Шумейко В. М. Маркетинг недиференційованих товарів / В. М. Шумейко // Вчені записки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [редкол.: А. Ф. Павленко (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2009. – Вип. 11. – С. 160–166.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/5913У статті досліджено можливості та розроблено напрями диференціювання експортної продукції АПК України, а саме продукції олійно-жирових підприємств, для піднесення її конкурентоспроможності на світовому ринку.ukнедиференційовані товаримаркетингбіржіолійно-жирова продукціяМаркетинг недиференційованих товарівArticle339.138