Мамчур, Людмила2016-10-282016-10-282016Мамчур Л. Актуалізація правових передумов для викорінення сексистської реклами в Україні / Людмила Мамчур // Маркетинг в Україні. – 2016. – № 3. – С. 34–43.1606-3732https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/20004Стаття розглядає можливі варіанти вдосконалення національних механізмів правового регулювання та саморегулювання рекламних відносин з метою упередження появи реклами, що дискримінує за гендерною ознакою.В статье рассмотрены возможные варианты совершенствования национальных механизмов правового регулирования и саморегулирования рекламных отношений с целью предупреждения появления рекламы, дискриминирующей за гендерным признаком.ukсексизмрекламавідповідальність за незаконну рекламудискримінація за ознакою статісаморегулювання рекламних відносинсексизмрекламаответственность за незаконную рекламудискриминация за признаком поласаморегулирование в рекламных отношенияхАктуалізація правових передумов для викорінення сексистської реклами в УкраїніArticle659.118-055.1/.3(043):347.78