Барабаш, Ю. Ю.Barabash, Y. Y.2018-06-082018-06-082018Барабаш Ю. Ю. Шляхи оптимізації обслуговування в інтернатних установах: вітчизняні реалії та кращі світові практики / Барабаш Ю. Ю. // Соціально-трудові відносини: теорія та практика : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана», Ін-т соц.-труд. відносин ; [редкол.: А. М. Колот (голова) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2018. – № 1. – С. 98–105.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/24758У статті розглянуто аналіз показників задоволеності отримувачів соціальних послуг в інтернатних установах на базі дослідження та проведено короткий аналіз міжнародного досвіду переходу від стаціонарного типу обслуговування до інших форм і методів надання послуг.The article analyzes the indicators of satisfaction of recipients of social services in residential institutions on the basis of the study and provides a brief analysis of the international experience of transition from stationary type of service to other forms and methods of service provision. The analysis of the degree of satisfaction with the quality of service is conducted with the aim of identifying the main directions of improving the quality of service provided in the institution and for the consistent actions of the staff of the institution.В статье рассмотрен анализ показателей удовлетворенности получателей социальных услуг в интернатных учреждениях на базе исследования и проведен краткий анализ международного опыта перехода от стационарного типа обслуживания к другим формам и методам предоставления услуг.ukСоціальні послугиінтернатні установиметодичні рекомендаціїобслуговуванняпідопічніSocial servicesboarding schoolsmethodical recommendationsserviceswardsСоциальные услугиинтернатные учрежденияметодические рекомендацииобслуживаниеподопечныеШляхи оптимізації обслуговування в інтернатних установах: вітчизняні реалії та кращі світові практикиWays of optimization of service in integrated institutions: national realities and the best world practicesПути оптимизации обслуживания в интернатных учреждениях: отечественные реалии и лучшие мировые практикиArticle364.45