Проволоцька, Олена МиколаївнаКоцюмбас, Дар’я2018-09-122018-09-122018-03Проволоцька О. Індекс сезонності як інструмент визначення періоду розширення ринку збуту / Олена Проволоцька, Дар’я Коцюмбас // Інноваційне підприємництво: стан та перспективи розвитку [Електронний ресурс] : зб. матеріалів ІІІ Всеукр. наук.-практ. конф., 29–30 берез. 2018 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» [та ін.] ; оргком.: Г. О. Швиданенко (голова) [та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Київ : КНЕУ, 2018. – С. 214–216. – Назва з титул. екрану.978-966-926-097-0https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/25396Висвітлено актуальні питання, пов‘язані з розширенням ринку збуту. В якості інструменту, визначення необхідного періоду розширення ринку, обґрунтовано використання індексу сезонності.The topical issues related with the expansion of the sales market were covered. As a tool for determining the necessary period of the market expansion the using of the seasonality index was justified.Раскрыты актуальные вопросы, связанные с расширением рынка сбыта. В качестве инструмента, определения необходимого периода расширения рынка, обосновано использование индекса сезонности.ukІндекс сезонності як інструмент визначення періоду розширення ринку збутуSeasonal index as an instrument for determining the period of expansion of the sales marketИндекс сезонности как инструмент определения периода расширения рынков сбытаArticle339.146.4