Лісовська, Валентина ПетрівнаLisovska, ValentinaЛисовская, Валентина ПетровнаОстровська, Марія СергіївнаOstrovska, MariyaОстровская, Мария Сергеевна2018-02-192018-02-192017Лісовська В. П. Моделювання збуту підприємства залежно від дії реклами / Лісовська В. П., Островська М. С. // Моделювання та інформаційні системи в економіці : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: В. К. Галіцин (голов. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2017. – № 93. – С. 204–212.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/23794У статті розглянуто моделювання збуту підприємства залежно від дії реклами за допомогою рядів Фур’є.The article deals with the modeling of the company's sales, depending on the effect of advertising with the help of Fourier series.В статье рассмотрено моделирования сбыта предприятия в зависимости от действия рекламы с помощью рядов Фурье.ukряд Фур’єфункція рекламних відгуківтеорема Діріхлєпарна функціянепарна функціяFourier seriesfunction of advertising reviewsDirichlet theorempair functionodd functionряд Фурьефункция рекламных отзывовтеорема Дирихлечётная функциянечётная функцияМоделювання збуту підприємства залежно від дії рекламиModeling of the enterprise stock in dependence of advertisingArticle519.866