Войтович, Н. В.2012-03-132012-03-132011Войтович Н. В. Особливості стартегічного маркетингу територіальної взаємодії в умовах євроінтеграції / Н. В. Войтович // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2007. – Спец. вип.: Управління людськими ресурсами: проблеми теорії та практики : в 2 т. – Т. 2, Ч. І. / редкол.: А. Ф. Павленко [та ін.]. – С. 470–477.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/1262У статті розглянуто сучасні проблеми, що зумовлюють необхідність розвитку стратегічного маркетингу територіальної взаємодії. Охарактеризовано стратегічні орієнтири для забезпечення стратегічного планування і управління конкурентноздатними регіонами. З позицій стратегічного маркетингу розглянуто маркетингові стратегії та інновації розвитку регіонів, особливо транскордонних територій в умовах євроінтеграції.The article deals with contemporary issues and the necessity to develop strategic marketing territorial interactions. The characteristic of the strategic guidelines for strategic planning and management competitive regions. In terms of strategic marketing deals with marketing strategies and innovation of development regions, especially cross-border regions in European integration.ukстратегічний маркетингстратегічне плануваннятранскордонні території в умовах євроінтеграціїstrategic marketingstrategic planningcross-border areas in terms of European integrationОсобливості стартегічного маркетингу територіальної взаємодії в умовах євроінтеграціїArticle338.26