Єранкін, Олександр ОлександровичЕранкин, Александр Александрович2019-04-182019-04-182007Єранкін О. О. Глобалізація як етап еволюції маркетингу на підприємствах АПК України / О. О. Єранкін // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2007. – Вип. 17. – С. 202–214.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/28023В науковій статті проаналізовано закономірності і взаємозв’язок між процесами еволюції людства та маркетингу у світі. Зроблено періодизацію етапів розвитку маркетингу з врахуванням останніх наукових публікацій на цю тему та виявлено тенденції сучасного етапу. Автором запропоновано розглянути вплив глобалізації на сучасні тенденції маркетингової діяльності на підприємствах АПК України. В статті пояснюються причини гальмування впровадження маркетингу в агробізнесі та зроблено прогноз щодо подальшої еволюції маркетингу в цьому секторі економіки України.ukеволюція маркетингуглобалізаціятранснаціональні компаніїстратегія розвиткуГлобалізація як етап еволюції маркетингу на підприємствах АПК УкраїниArticle338.43.01(477)