Федорченко, Андрій ВасильовичФедорченко, Андрей Васильевич2017-09-282017-09-282008Федорченко А. В. Роль маркетингових досліджень у сучасному маркетинг менеджменті з позицій системного підходу / А. В. Федорченко // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [редкол.: А. Ф. Павленко (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2008. – Спец. вип.: Економіка підприємства: теорія і практика : в 2 ч. – Ч. IІ. – С. 597–605.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/22413Розглянуто питання щодо сутності, ролі та місця системи маркетингових досліджень у контексті сучасних тенденцій розвитку маркетинг менеджменту на підприємствах з позицій використання системного підходу.ukСистемасистемоутворюючі принципі та зв’язкисистемний підхідмаркетинг менеджментмаркетингові дослідженняРоль маркетингових досліджень у сучасному маркетинг менеджменті з позицій системного підходуArticle658.101.54