Богачевська, О. І.2015-03-312015-03-312013-06-10Богачевська О. І. Модель оптимальної програми виробництва рекламних продуктів / О. І. Богачевська // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана"; [відп. ред. О. О. Бєляєв]. – Київ : КНЕУ, 2013. – Вип. 29. – С. 550-560.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/6078Розглянута роль рекламного агентства в рекламній діяльності. Проаналізована важливість створення виробничої програми для розрахункового обґрунтування управлінських рішень. Запропонована ефективна модель оптимальної програми виробництва рекламних продуктів Описана в статті модель розроблена на прикладі рекламної агенції з обмеженим циклом обслуговування, яка спеціалізується на виробництві рекламних продуктів.The role of advertising agency in advertising business is considered in the article. The importance of creation of the production plan for computational ground of management decisions is analyzed. The model, described in the abstract, has been developed on the base of advertising agency with the limited cycle of services, which is specialized in production of advertising products.Рассмотрена роль рекламного агентства в рекламной деятельности. Проанализирована важность создания производственной программы для расчетного обоснования управленческих решений. Предложена эффективная модель оптимальной программы производства рекламных продуктов. Приведенная в статье модель разработана на примере рекламного агентства с ограниченным циклом обслуживания, которая специализируется на производстве рекламных продуктов.ukрекламна агенціявиробнича програмапрограма виробництварекламний продуктаdvertising agencyprogram of manufacturingadvertising productрекламное агентствопроизводственная программапрограмма производстварекламный продуктМодель оптимальної програми виробництва рекламних продуктівArticle659.1.01