Закревський, Андрій ВалерійовичZakrevskyi, AndriiЗакревский, Андрей Валерьевич2024-01-242024-01-242023-11-03Закревський А. Використання штучного інтелекту у цифровій комерції use of artificial [Електронний ресурс] / Андрій Закревський // Сучасні технології комерційної діяльності і логістики : зб. матеріалів ІІІ Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 3 листоп. 2023 р., м. Київ / М-во освіти і науки України, Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана ; [редкол.: О. І. Олексюк (відп. за вип.) та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Київ : КНЕУ, 2023. – С. 29–30. – Назва з титул. екрану.978-966-926-459-6https://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/42170Ця стаття розглядає використання штучного інтелекту в цифровій комерції. Вона висвітлює переваги і виклики цієї технології, показуючи її вплив на створення контенту, автоматизацію бізнес-процесів та аналіз ринкових тенденцій. Стаття наголошує на рості інвестицій у цей сектор та його потенціалі для підвищення конкурентоспроможності компаній. This article explores the use of artificial intelligence in digital commerce. It highlights the advantages and challenges of this technology, showcasing its impact on content creation, business process automation, and market trend analysis. The article emphasizes the growth in investments in this sector and its potential to enhance companies' competitiveness.ukштучний інтелектцифрова комерціяавтоматизаціяаналіз данихконкурентна перевагаartificial Intelligencedigital commerceautomationdata analysiscompetitive advantageВикористання штучного інтелекту у цифровій комерції use of artificialIntelligence in digital commerceArticle004.738