Деречинський, Ю. Н.Соколова, А. В.2016-04-252016-04-252002-09Деречинський Ю. Н. Модель визначення кола конкурентів «крізь екран радара» та її використання при формуванні стратегії фірми / Ю. Н. Деречинський, А. В. Соколова // Маркетинг: теорія і практика : матеріали VІ міжнар. наук.-практ. конф., м. Київ, 18–20 верес. 2002 р. / М-во освіти і науки України, Київ. нац. екон. ун-т, Укр. асоц. маркетингу ; редкол.: А. Ф. Павленко (наук. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2002. – С. 28–29.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/17190ukМодель визначення кола конкурентів «крізь екран радара» та її використання при формуванні стратегії фірмиArticle