Архипова, Тетяна ВасилівнаArhypova, Tetyana2015-05-202015-05-202013-10-31Архипова Т. В. Актуальні проблеми організації рекламної діяльності українських підприємств / Т. В. Архипова // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів / М-во освіти і науки України, ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана" ; відп. ред. С. І. Дем’яненко. – Київ : КНЕУ, 2013. – Вип. 31. – С. 83-95.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/7244У статті висвітлено проблеми, з якими стикаються вітчизняні підприємства в процесі організації рекламної діяльності. Розглянуто систему показників комплексного аналізу процесу організації рекламної діяльності підприємств.The article highlights the problems faced by domestic enterprises in the process of advertising. The system of indicators of the comprehensive analysis process of the enterprise promotional activity organization is presented in the work.ukрекламарекламна діяльністьрегулюванняорганізаціяефективністьadvertisingpromotional activitiesregulationorganizationefficiencyАктуальні проблеми організації рекламної діяльності українських підприємствActual problems in organization of advertising activity of the Ukrainian enterprisesArticle659.113