Швидка, Оксана ПолікарпівнаShvydka, Oksana2019-06-262019-06-262018-10-12Швидка О. П. Споживча цінність товарів: сутність та сучасні драйвери для клієнта / Швидка Оксана Полікарпівна // Economy of enterprise: theory and experience : collection of materials of the VII International Scientific and Practical Conference (12 оctober 2018, Kyiv, Krakow, Praha, Nairobi) / Ministry of Education and Science of Ukraine, National Economic University named after Vadym Hetman [et al.]. – Krakow ; Nairobi (IDIA), 2018. – P. 24–27.978-9966-1855-3-2https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/30554У роботі узагальнено трактування сутності споживчої цінності товарів. Виокремлено сучасні драйвери цінності для клієнта. Відображено цикл формування цінності для клієнта. The paper summarizes the interpretation of the essence of the consumer value of goods. Modern value drivers for the client are singled out. The value formation cycle for the client is shown.ukбізнес-модельспоживча цінністьдрайверибізнесцінністьтовариклієнтbusiness modelconsumer valuedriversbusinessvaluegoodscustomerСпоживча цінність товарів: сутність та сучасні драйвери для клієнтаConsumer value of goods: the essence and modern drivers for the clientArticle338.984 84