Стріжкова, Юлія2016-09-122016-09-122015Стріжкова Ю. Просування бренду у соціальних мережах з метою формування лояльності клієнтів автомобільної компанії або як залучити цільову аудиторію покоління Y / Юлія Стріжкова // Маркетинг в Україні. – 2015. – № 5. – С. 52–57.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/19223В статті було розглянуто теоретичні основи та практичний кейс просування бренду та товару автомобільної компанії в соціальних мережах з метою формування лояльності клієнтів під час реалізації комплексної PR-стратегії компанії.ukмаркетинг в соціальних медіапросування бренду в мережі Інтернетпросування бренду автомобільної компаніїцільова аудиторія покоління YPR-стратегіяПросування бренду у соціальних мережах з метою формування лояльності клієнтів автомобільної компанії або як залучити цільову аудиторію покоління YArticle