Олексієнко, О. П.Oleksiienko, O.2018-06-042018-06-042017Олексієнко О. П. Реклама як засіб підвищення конкурентоспроможності бренду / Олексієнко О. П. // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [редкол.: І. М. Рєпіна (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2017. – № 39. – С. 97–110.2522-4581https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/24712Стаття присвячена дослідженню використання реклами у різних медіа-каналах з метою донесення конкурентних переваг компанії до потенційних споживачів, максимальної передачі рівня конкурентоспроможності підприємства у свідомість клієнтів, а також ефективного проходження шляху взаємодії бренду з покупцем.The article is dedicated to considering of advertisement using in various media channels in order to bring the competitive advantages of the company to potential customers, maximize the transfer of the level of competitiveness of the enterprise to the consciousness of clients and for the effective passage of the path of interaction between the brand and the buyer.ukконкурентна перевагаконкурентоспроможністьрекламабрендcompetitive advantagecompetitivenessadvertisementbrandРеклама як засіб підвищення конкурентоспроможності брендуAdvertisement as a way of brand competitiveness increaseArticle339.138:659.1