Лилик, Ірина Вікторівна2014-11-272014-11-272012-11Лилик І. Огляд розвитку індустрії маркетингових досліджень в світі за матеріалами досліджень ESOMAR / Ірина Лилик // Маркетинг в Україні. – 2012. – № 6. – С. 56–63.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/5372ESOMAR1 щорічно проводить дослідження розвитку галузі. Кожен з Національних представників ESOMAR відповідає на масивну анкету щодо розвитку галузі маркетингових індустрій в його країні, та надає свої відповіді та коментарі в штаб-квартиру. В свою чергу в кожній країні відбувається дослідження розвитку галузі, коли компанії відповідають на анкети, які їм надсилають Національні представники. Як правило, Національний представник ESOMAR – це президент або генеральний директор відповідної фахової асоціації в країні. Кожен рік Україна приймає участь у такому дослідженні. В даній статті ми намагалися окреслили основні тенденції розвитку галузі в світовому масштабі, спираючись на публікації ESOMAR, які подані в щорічному звіті «Global Market Research».ukОгляд розвитку індустрії маркетингових досліджень в світі за матеріалами досліджень ESOMARArticle