Стельмах, О. Ю.2012-03-262012-03-262010Стельмах О. Ю. Інформація як об’єкт конкурентної поведінки підприємства / О. Ю. Стельмах // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана" ; редкол.: А. Ф. Павленко (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2010. – Спец. вип.: Економіка підприємства: теорія і практика : у 2 ч. – Ч. 2. — С. 165–171.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/1368У статті визначено сутність та основні ознаки інформації. З’ясовано її роль на сучасному етапі економічного розвитку. Проаналізовано стратегічні пріоритети підприємств при виборі інформації для досягнення успіху в конкурентній боротьбі.The essence and basic characteristics of information are defined in the article. Its role at the current stage of economic development is determined. Strategic priorities of an enterprise are analyzed to achieve success in competition.ukінформаціяінформаційний шумстратегічні цілі конкурентні перевагиінформаційні потребибізнес-стратегіяinformationinformation noisestrategic oblectivescompetitive advantageinformation needsbusiness strategyІнформація як об’єкт конкурентної поведінки підприємстваArticle658.5