Решетнікова, Ірина ЛеонідівнаРешетникова, Ирина Леонидовна2017-09-132017-09-132009Решетнікова І. Л. Механізм функціонування логістичних систем на засадах маркетингу / І. Л. Решетнікова // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [відп. ред. О. О. Бєляєв]. – Київ : КНЕУ, 2009. – Спец. вип.: Маркетинг в Україні: теорія і практика. – С. 581–587.978-966-483-269-1https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/22127В роботі узагальнюються теоретичні підходи щодо взаємодії маркетингової і логістичної концепції в сучасних умовах. Визначаються пріоритети логістичної діяльності з орієнтацією на задоволення потреб споживачів. Уточнюється перелік інструментів впливу на споживачів у складі комплексу маркетингу (marketing-mix), які необхідно застосовувати в логістичних системах.ukМаркетингова концепціялогістична концепціялогістична концепціякатегорія «споживач» у логістиціобслуговування споживачівінструменти маркетингового впливуМеханізм функціонування логістичних систем на засадах маркетингуArticle658.82.012.34