Василькова, Наталія ВолодимирівнаVasylkova, Natalia2011-05-112011-05-112009-10-15Василькова Н. В. Конкурентні переваги на основі екологічного маркетингу / Н. В. Василькова // Стратегія економічного розвитку України : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана», Укр. Союз промисловців і підприємців, Ін-т світ. екон. і міжнар. відносин НАНУ ; [редкол.: А. П. Наливайко (голов. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2009. – Вип. 24–25. – С. 152–157.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/317В статті розглянуто сутність, особливості та еволюцію екологічного маркетингу, його місце у концепції сталого розвитку, складності реалізації екологічних інновацій та переваги, яких підприємство може досягти, діючи на сучасних принципах соціальної і екологічної відповідальності бізнесу.ukекологічний маркетингзелений маркетингконцепція сталого розвиткуекологічні інноваціїenvironmental marketinggreen marketingsustainable development conceptenvironmental innovationsКонкурентні переваги на основі екологічного маркетингуArticle339.138:502.1