Сафоненко, Артем2014-11-122014-11-122011-03Сафоненко А. Сервіс з національним присмаком, або як руйнується актив автобрендів / Артем Сафоненко // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 2. – С. 62-65.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/5211У статті викладено матеріали дослідження сприйняття споживачами рівня якості обслуговування у системі автосервісу регіональних автодилерів та оцінки відповідності рівню, задекларованому виробниками та офіційними імпортерами. Досліджено роль персоналу у руйнуванні, сформованих автовиробником очікувань споживачів. Визначено місце менеджерів і консультантів з сервісу як ключових співробітників автосервісу.ukСервіс з національним присмаком, або як руйнується актив автобрендівArticle336:334