Баша, Інна Миколаївна2012-03-052012-03-052011-08-01Баша І. М. Маркетингова стратегія ВНЗ в умовах інноваційного розвитку освіти України / І. М. Баша // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; [редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2011. – Спец. вип.: Маркетингова освіта в Україні. – С. 7–14.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/1215У статті розглянуто чинники розвитку маркетингової стратегії ВНЗ на ринку освітніх послуг з метою підготовки фахівця вищої кваліфікації в Україні на предмет відповідності теоретичній моделі конкурентоспроможного спеціаліста. Визначено особливість, переваги та проблемні аспекти розвитку освітнього продукту. Дослідженно та проаналізовано процес реалізації стратегії розвитку ВНЗ.In the article the considered factors in relation to development of marketing strategy of INSTITUTE of higher at the market of educational services with the purpose of preparation of specialist of higher qualification in Ukraine for the purpose accordance the theoretical model of competitive specialist. Certainly feature, advantages and problem aspects of development of educational product. Doslidzhenno and the process of realization of strategy of development of INSTITUTE of higher is analysed.В статье рассмотренны факторы развития маркетинговой стратегии ВУЗА на рынке образовательных услуг с целью подготовки специалиста высшей квалификации в Украине на предмет соответствия теоретической модели конкурентоспособного специалиста. Определенны особенность, преимущества и проблемные аспекты развития образовательного продукта. Исследован и проанализирован процесс реализации стратегии развития ВУЗа.ukмаркетингова стратегія ВНЗінноваційна система розвитку освітиринок праціосвітня послугапродукт вузуосвітня програмаспоживча цінністьmarketing strategy of institute of higherinnovative system of development of educationlabour-marketeducational favourproduct of institute of highereducational programconsumer valueМаркетингова стратегія ВНЗ в умовах інноваційного розвитку освіти УкраїниArticle378:339.13