Маліч, Ю. С.2011-10-062011-10-062008Маліч Ю. С. Пріоритети партненства в маркетингових системах інноваційного розвитку промислових підприємств / Ю. С. Маліч // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів / М-во освіти і науки України, ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана" ; відп. ред. С. І. Дем’яненко. – Київ : КНЕУ, 2008. – Вип. 20. – С. 202–210.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/546В роботі опрацьовано засади ефективного партнерства у інноваційному розвитку підприємств за умов глобалізації ринкового середовища. Наведено результати досліджень сучасних аналітичних інструментів в оптимізації стратегій кооперації.ukінноваціїмаркетингконкуренціякоопераціястратегіяПріоритети партненства в маркетингових системах інноваційного розвитку промислових підприємствArticle658.893