Шевченко, Олена ЛеонідівнаShevchenko, Olena2015-05-202015-05-202013-11-07Шевченко О. Л. Соціально-економічний вектор розвитку брендів у суспільстві споживання / О. Л. Шевченко // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів / М-во освіти і науки України, ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана" ; відп. ред. С. І. Дем’яненко. – Київ : КНЕУ, 2013. – Вип. 31. – С. 95-105.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/7245Стаття присвячена питанням розвитку брендів у сучасному суспільстві на базі соціально-економічних аспектів. Досліджено напрями змін і пріоритетів у процесах споживання, зважаючи на посилення ролі глобалізації та інформатизації суспільства. Визначено і проаналізовано ключову роль брендів за умов впливу чинників і тенденцій як маркетингового, так і соціально-економічного середовища. Сформовано основні орієнтири розвитку брендів у суспільстві споживання в епоху домінування цінностей.The paper is devoted to the questions of brand development in modern society in the light of social and economic areas. The trends and the priorities of consumer processes in accordance with globalization and information power in a society have been researched. The key role of brands in terms under the influence of factors and tendencies in the marketing environment has been determined and reviewed as well as in the socio-economic environment. The guidelines of brand development in the consumer society in view of value prevalence period have been generated.ukмаркетингцінностітоварбрендбрендингспоживачсуспільство споживанняmarketingvaluesproductbrandbrandingconsumerconsumer societyСоціально-економічний вектор розвитку брендів у суспільстві споживанняSocio-economic vector of brand development in consumer societyArticle339.138; 339.1