Дерев’янченко, Тетяна Єгорівна2012-06-112012-06-112011Дерев’янченко Т. Є. Регіональні аспекти аудиторського оцінювання середовища маркетингу / Т. Є. Дерев’янченко // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; [редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2011. – Спец. вип.: Регіональний розвиток України: проблеми та перспективи : у 2 ч. / відп. ред. С. Фіялка. – Ч. 1. — С. 691–696.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/1685У статті розглянуто регіональні аспекти аудиторського оцінювання середовища маркетингу. В зв’язку з тим, що середовище маркетингу у кожного підприємства індивідуальне (як і його становище на ринку) важливим у процесі здійснення маркетингового аудиту є врахування таких регіональних аспектів розвитку підприємства, як ефективність виробництва і розвиток підприємництва в регіоні, інвестиційна діяльність, стан і тенденції розвитку регіональних товарних ринків та ін.ukсередовище маркетингуаудит маркетингового середовищачинники середовищарегіональні товарні ринкиРегіональні аспекти аудиторського оцінювання середовища маркетингуArticle336.225.674:339.138