Гордєєва, Тамара ФедорівнаЗайцева, Тетяна ВолодимирівнаZaitseva, Tetiana2023-12-272023-12-272023-06-07Зайцева Т. В. Екологічний маркетинг у міжнародній діяльності компаній : 051, Економіка / Зайцева Тетяна Володимирівна ; наук. керівник Гордєєва Т. Ф. ; КНЕУ ім. Вадима Гетьмана, Ф-т міжнар. економіки і менеджменту, Каф. міжнар. торгівлі і маркетингу. – Київ, 2023. – 67 с.https://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/41882Бакалаврська робота присвячена розгляду теми екологічного маркетингу в міжнародній діяльності компаній. У першому розділі роботи розглянуті теоретичні засади формування і використання екологічного маркетингу. Другий розділ присвячений аналізу застосування екологічного маркетингу у міжнародній діяльності компаній. The bachelor's thesis is devoted to the consideration of the topic of environmental marketing in the international activities of companies. In the first section of the work, the theoretical foundations of the formation and use of ecological marketing are considered. The second chapter is devoted to the analysis of the application of environmental marketing in the international activities of companies.ukекологічний маркетинг"зелений" маркетингекологіяміжнародна діяльністьecological marketing"green" marketingecologyinternational activityЕкологічний маркетинг у міжнародній діяльності компанійEnvironmental marketing in the international activities of companiesOther