Гончар, Вікторія ВасилівнаТкаченко, Анастасія ОлександрівнаTkachenko, Anastasiia2025-01-132025-01-132024-06-12Ткаченко А. О. Управління процесом розпробки маркетингової стратегії для побудови впізнаності бренду та стимулювання продаж : бакалавр. диплом. робота : 073, Менеджмент / Ткаченко Анастасія Олександрівна ; наук. керівник Гончар В. В. ; КНЕУ ім. Вадима Гетьмана, Ф-т економіки та управління, Каф. менеджменту. – Київ, 2024. – 68 с.https://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/47883У роботі опрацьовано теоретичні та прикладні підходи до управління процесом побудови маркетингової стратегії. Надано конкретні рекомендації щодо вдосконалення існуючого процесу побудови маркетингової стратегії на базі ДП «ССМ». Для забезпечення об’єктивності та достовірності результатів у процесі роботи було використано сукупність загальновизнаних наукових методів пізнання. The paper elaborates theoretical and applied approaches to managing the process of building a marketing strategy. Specific recommendations for improving the existing process of building a marketing strategy on the basis of SE «SSM» are provided. To ensure the objectivity and reliability of the results in the process of work, a set of generally accepted scientific methods of cognition was used.ukпроцесуправліннястратегіярекламамаркетингцільова аудиторіяканали комунікаціїорганізаційна структураprocessmanagementstrategyadvertisingmarketingtarget audiencecommunication channelsorganizational structureУправління процесом розпробки маркетингової стратегії для побудови впізнаності бренду та стимулювання продажManagement of the process of developing a marketing strategy to build brand recognition and stimulate salesOther