Вітлінський, Вальдемар ВолодимировичVitlinskiy, ValdemarВитлинский, Вальдемар ВладимировичПіскунова, Олена ВалеріївнаPiskunova, OlenaПискунова, Елена ВалерьевнаТарасова, Людмила ГригорівнаTarasova, LiudmylaТарасова, Людмила Григорьевна2020-12-302020-12-302016-04Вітлінський В. В. Інноваційні технології в освіті на підґрунті економіко-математичного моделювання [Електронний ресурс] / Вальдемар Володимирович Вітлінський, Олена Валеріївна Піскунова, Людмила Григорівна Тарасова // Сучасні проблеми моделювання соціально-економічних систем : матеріали VIІI Міжнар. наук.-практ. Інтернет-конф., 1–10 квіт. 2016 р. / М-во освіти і науки України, України, Харків. нац. екон. ун-т ім. С. Кузнеця [та ін.] ; [відп. за вид.: Р. М. Яценко]. – Електрон. текст. дані. – Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2016. – Режим доступу: https://mpsesm.org/index.php/mpsesm/mpsesm8/paper/view/457/386. – Назва з титул. екрану.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/34780У тезах запропоновано новий підхід до поділу ринку освіти на зони потенційних споживачів в нечітких умовах на підґрунті застосування відстані Хеммінга, який враховує економічний зміст задачі. Результати розв’язання прикладних задач за допомогою запропонованого нами підходу є логічними і не суперечливими реальним процесам в економіці. There is proposed in the thesis a new approach to division of education market into areas of potential customer in fuzzy conditions with usage of Hamming distance, which takes into account the economic sense of the problem. The results of solving of applied problems under our approach is logical and not contradictory to real processes in the economy. В тезисах предложен новый подход к разделению рынка образования на зоны потенциальных потребителей в нечетких условиях на основе использования расстояния Хемминга, который учитывает экономический смысл задачи. Результаты решения прикладных задач с помощью предложенного нами подхода являются логичными и не противоречивыми реальным процессам в экономике.ukМодель поділу ринку освітивідстань Хеммінга для нечіткої множинивідстань Хеммінга з додатнім відхиленням для нечіткої множинивідстань Хеммінга з від’ємним відхиленням для нечіткої множининечіткий кластерпоріг поділуmodel of division of education marketHamming distance for fuzzy setHamming distance with positive deviation for fuzzy setHamming distance with negative deviation for fuzzy setfuzzy clusterthreshold of separationмодель разделения рынка образованиярасстояние Хемминга для нечеткого множестварасстояние Хемминга с положительным отклонением для нечеткого множестварасстояние Хемминга с отрицательным отклонением для нечеткого множестванечеткий кластерпорог разделенияІнноваційні технології в освіті на підґрунті економіко-математичного моделюванняArticle