Закаблуківська, В.2020-10-222020-10-222020-04Закаблуківська В. The importance of inclusive higher education [Електронний ресурс] / Закаблуківська В. // Стратегії міжкультурної комунікації в мовній освіті сучасних університетів : зб. матеріалів VI Міжнар. наук. конф. ІIІ Міжнар. наук. конгресу Society of Ambient Intelligence 2020, м. Київ (2–10 квіт. 2020 р.) / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; [редкол.: І. А. Колеснікова (голова) та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Київ : КНЕУ, 2020. – С. 286–288. – Назва з титул. екрану.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/34149The article analyzes the necessity and world experience of implementing the principles of inclusive education in higher education. Inclusive education was initially developed for primary school children, even before its application in higher education. However, as more students with disabilities successfully complete their school education, there is an increasing need to move towards inclusive practices in higher education. У статті проаналізовано необхідність та світовий досвід реалізації принципів інклюзивного навчання в рамках вищої освіти. Інклюзивна освіта спочатку розроблялася для молодших школярів, ще до її застосування в рамках вищої освіти. Однак у міру того, що все більше студентів з обмеженими можливостями успішно закінчують свою шкільну освіту, зростає необхідність переходу до інклюзивної практики в рамках вищої освіти.eninclusive educationhigher educationprofessional competenceeducational processmentoringuniversityteaching staffінклюзивна освітавища освітапрофесійна компетенціянавчальний процеснаставництвоуніверситетвикладацький складThe importance of inclusive higher educationArticle