Охрименко, Ірина БорисівнаОхрименко, Ирина БорисовнаДолгоп’ятова, Катерина Юріївна2017-05-102017-05-102017-03Охрименко І. До питання удосконалення маркетингової стратегії банку в умовах фінансової глобалізації / Ірина Охрименко, Катерина Долгоп’ятова // Інноваційне підприємництво: стан та перспективи розвитку [Електронний ресурс] : зб. матеріалів ІІ Всеукр. наук.-практ. конф., 29–30 берез. 2017 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» [та ін.] ; оргком.: Г. О. Швиданенко (голова) [та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Київ : КНЕУ, 2017. – С. 60–62. – Назва з титул. екрану.978-966-926-154-0https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/21398Розглядаються питання важливості маркетингової стратегії у діяльності банку, а також її особливості і можливі напрямки розвитку в умовах фінансової глобалізації.The article examines the importance of marketing strategy in the bank activities, as well as its features and possible directions of development in the context of financial globalization.Рассматриваются вопросы важности маркетинговой стратегии в деятельности банка, а также ее особенности и возможные направления развития в условиях финансовой глобализации.ukДо питання удосконалення маркетингової стратегії банку в умовах фінансової глобалізаціїOn the issue of improving the bank's marketing strategy in the context of financial globalizationК вопросу совершенствования маркетинговой стратегии банка в условиях финансовой глобализацииArticle336. 64