Заблодська, Інна ВолодимирівнаZablodska, Inna2016-06-142016-06-142008Заблодська І. В. Формування конкурентоспроможності підприємства на засадах маркетингу / І. В. Заблодська // Економіка підприємства: теорія та практика : зб. матеріалів ІІ Міжнар. наук.-практ. конф., 13–14 берез. 2008 р. / М-во освіти і науки України, Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана ; редкол.: Г. О. Швиданенко (відп. за вип.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2008. – С. 419–421.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/18534Визначено зміст показника інтенсивності конкуренції на товарному ринку та домінуюче значення показника частки ринку, яка впливає на конкурентоспроможності підприємства та його подальший стратегічний розвиток на засадах маркетингу.The article defines the indicator intensity content of competition in the commodity market and a dominant share of the market value of the index, which affects the competitiveness of the enterprise and its further strategic development on the principles of marketing.ukФормування конкурентоспроможності підприємства на засадах маркетингуArticle658.012