Гліненко, ЛарисаДайновський, Юрій Анатолійович2014-12-172014-12-172014-01Гліненко Л. Актуальні тренди ІТ-маркетингу / Лариса Гліненко, Юрій Дайновський // Маркетинг в Україні. – 2014. – № 1–2. – С. 32–41.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/5603Об’єктивним потужним трендом розвитку маркетингу є не тільки застосування у маркетинговій діяльності окремих елементів сучасних інформаційних технологій, але і їх перетворення у практичне підґрунтя більшості здійснюваних останнім часом маркетингових проектів. Так, наприклад, 10 з 16 найбільш оригінальних маркетингових проектів у сфері маркетингових послуг, представлених до премії «Золотий PRопеллер 2013», містили елементи і технології ІТ-галузі [14]. Все більшу роль як у промислових, так і у споживчих закупівлях відіграє Інтернет-маркетинг.ukАктуальні тренди ІТ-маркетингуAnimation