Похресник, А. К.2015-11-032015-11-032015Похресник А. К. Філософія про міфи і реалії скерування науки і вищої освіти України в ХХІ ст. / А. К. Похресник // Молодіжний економічний дайджест [Електронний ресурс] : наук. електр. журн. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана», Наук. студентське т-во ; редкол.: О. І. Олексюк (голова) [та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Київ : КНЕУ, 2015. – № 2–3. – С. 262–267. – Назва з титул. екрану.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/10741Розглянуто науково-дослідну діяльність у 25 державах світу, складений рейтинг якості (відносної інтенсивності), вказані лідери: Швейцарія, Сінгапур, Ізраїль, США і Великобританія. Доведено, що вища освіта у найближчі роки зазнає радикальних змін не через вплив Інтернету, а через появу цілком нових джерел енергії і 3D-принтерів. Для України важливішим є зміна змісту вищої освіти, а не виконання структурних вимог Болонського процесу. Стратегія економічного прогресу має будуватися на сонячній енергетиці і 3D-принтерах.Research activity in 25 states of the world is considered and on the basis of a rating of its absolute volume the quality rating (relative intensity) is made. Switzerland, Singapore, Israel, the USA and the Great Britain have appeared leaders. It is specified, that the higher education the next years will test radical change not because of the Internet, but through occurrence of absolutely new energy sources and 3D-printers. For Ukraine change of the maintenance of higher education, instead of performance of structural requirements of Bologna process, becomes the most important. Strategy of economic progress should be under construction on solar power and 3D-printers.Рассмотрена научно-исследовательская деятельность в 25 государствах мира, составлен рейтинг качества (относительной интенсивности), указаны лидеры: Швейцария, Сингапур, Израиль, США и Великобритания. Указано, что высшее образование в ближайшие годы испытает радикальное изменение не из-за Интернета, а через появление совершенно новых источников энергии и 3D-принтеров. Для Украины наиболее важным станет изменение содержания высшего образования, а не выполнение структурных требований Болонского процесса. Стратегия экономического прогресса должна строиться на солнечной энергетике и 3D-принтерах.ukвища освітанаукові дослідженняабсолютний і відносний обсягсонячна енергетика3D-принтериhigher educationscientific researchesabsolute and relative volumesolar power3D-printersвысшее образованиенаучные исследованияабсолютный и относительный объемсолнечная энергетика3D-принтерыФілософія про міфи і реалії скерування науки і вищої освіти України в ХХІ ст.Philosophy about of myths and reality in orientation of higher education and sciences of Ukraine in the XXI centuryФилософия о мифах и реалиях ориентации науки и высшего образования Украины в ХХІ в.Article37.014.5