Бойченко, Катерина СтепанівнаBoichenko, KaterynaБойченко, Екатерина СтепановнаПаламарчук, Тетяна2021-06-172021-06-172021-03Бойченко К. Товарний знак, як об`єкт інтелектуальної власності, що формує бренд-капітал та впливає на вартість бізнесу [Електронний ресурс] / Катерина Бойченко, Тетяна Паламарчук // Інноваційне підприємництво: стан та перспективи розвитку : зб. матеріалів VІ Всеукр. наук.-практ. конф., 29–30 берез. 2021 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» [та ін.] ; [оргком.: Рєпіна І. М. (голова) та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Київ : КНЕУ, 2021. – С. 191–194. – Назва з титул. екрану.978-966-926-374-2https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/36246Досліджено теоретичні та практичні аспекти оцінки та впливу товарного знаку у формі бренду на вартість компанії. Визначено основні позитивні та негативні сторони впливу бренду на вартість бізнесу. Theoretical and practical aspects of valuation and impact of a trademark in the form of a brand on the value of the company are studied. The mail positive and negative sides of the brand's influence on the value of the business are identified. Изучаются теоретические и практические аспекты оценки и влияния торговой марки в форме бренда на стоимость компании. Выявлены основные положительные и отрицательные стороны влияния бренда на стоимость бизнеса.ukТоварний знак, як об`єкт інтелектуальної власності, що формує бренд-капітал та впливає на вартість бізнесуA trademark as an object of intellectual property, which formes brand capital and affects the value of businessТоварный знак, как объект интеллектуальной собственности, что формирует бренд-капитал и влияет на стоимость бизнесаArticle330.14