Кубишина, Н. С.Kubyshyna, N.Кубышина, Н. С.2016-11-042016-11-042007-01-18Кубишина Н. С. Маркетинговий аналіз інноваційної діяльності підприємства / Н. С. Кубишина // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2006. – Спец. вип.: Маркетинг: теорія і практика : у 2 т. – Т. 1. – С. 375–382.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/20031Висвітлюються проблеми маркетингових досліджень в інноваційній діяльності підприємств.ukінноваційна діяльністьмаркетингове дослідженняновий товарМаркетинговий аналіз інноваційної діяльності підприємстваArticle658.8.167.1