Язвінська, НадіяЄлісова, Ірина2014-12-172014-12-172014-01Язвінська Н. Управління відносинами зі споживачами / Надія Язвінська, Ірина Єлісова // Маркетинг в Україні. – 2014. – № 1–2. – С. 42–47.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/5604В статті розглянуто сучасний підхід в побудові стосунків зі споживачами та просуванні компанії в мережі Internet - інбаунд маркетинг. Розкрито передумови його виникнення, розглянуто загальний інструментарій. Розкрито мету та зміст процесу управління лідами, запропоновано процедуру генерації лідів та трансформації їх у лояльних споживачів компанії.ukінбаунд маркетингаутбаунд маркетинглідгенерація лідівкористувачвідвідувачблогсоціальна мережавеб-ресурсцільова аудиторіяУправління відносинами зі споживачамиArticle