Латинін, КостянтинLatynin, Kostiantyn2019-12-232019-12-232019-11Латинін К. Дизайн-метод у стратегічному аналізі [Електронний ресурс] / Латинін Костянтин // Стратегія бізнесу: футурологічні виклики : зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 20–22 листоп. 2019 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [орг. ком.: М. П. Сагайдак (голова) та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Київ : КНЕУ, 2019. – С. 209–215. – Назва з титул. екрану.978–966–926–310–0https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/31918Розкрита сутність дизайн-методу в системі стратегічного управління, висвітлені його функції, до яких віднесено дослідницька та формуюча. Описані етапи дизайн- мислення: емпатія, генерування ідей, фокусування, створення прототипу та тестування. Запропонована на етапі генерування ідей використовувати метод морфологічного аналізу, в основі якого лежить матриця імовірних варіантів прийняття стратегічного рішення. The essence of the design method in the strategic management system is revealed, its functions are covered, they include research and creation. The stages of design thinking are described: empathy, ideas generation, focusing, prototype creation and testing. It is suggested to use the method of morphological analysis at the stage of ideas generation, which is based on a matrix of probable strategic decision making options.ukстратегічне управліннядизайн-методморфологічний аналізstrategic managementdesign methodmorphological analysisДизайн-метод у стратегічному аналізіDesign method in strategic analysisArticle