Гусєва, Ірина ЮріївнаHuseva, IrynaГусева, Ирина Юрьевна2018-09-202018-09-202013Гусєва І. Ю. Інтелектуальні ресурси в процесі формування частки ринку підприємств олійно-жирової промисловості / І. Ю. Гусєва // Агросвіт. – 2013. – № 6. – С. 65–68.2306-6792https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/25641Стаття присвячена визначенню особливостей впливу інтелектуальних ресурсів на формування частки ринку підприємств олійно-жирової промисловості. Виокремлено сукупність інтелектуальних ресурсів підприємства, які створюються та функціонують у зовнішньому середовищі. Обгрунтовано необхідність їх використання з метою збільшення ринкової частки, забезпечення стійких конкурентних переваг у довгостроковій перспективі, реалізації стратегічних намірів та потенційних можливостей розвитку підприємств.Article devoted to defining features of influence intellectual resources on the formation of the market share of enterprises oil and fat industries. Singled out a set of intellectual resources of the enterprise that are created and function in the external environment. Substantiated necessity of using them in order of increase market share, providing a sustainable competitive advantage in the long term, implementation of strategic intentions and potential possibilities of development enterprises.ukінтелектуальні ресурсизовнішнє середовищечастка ринкуділова репутаціяторговельна маркаконкурентні перевагиринкова вартість підприємстваintellectual resourcesexternal environmentmarket sharegoodwilltrade markcompetitive advantagemarket value of the enterpriseІнтелектуальні ресурси в процесі формування частки ринку підприємств олійно-жирової промисловостіIntellectual resources in the process formation of the market share of enterprises oil and fat industriesArticle338