Карпенко, Ю. М.Карпенко, Н. Л.2014-06-262014-06-262013-08-07Карпенко Ю. М. Оцінювання вартості світових та українських брендів / Ю. М. Карпенко, Н. Л. Карпенко // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2013. – Вип. 30. – С. 569–579.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/4083У статті висвітлюються окремі методики оцінки вартості брендів, проаналізована галузева структура провідних світових та українських брендів, оцінена динаміка зміни їх вартості. Окреслені основні перспективи українського брендінгу.In the article some methods of brands valuation are defined, industrial structure of leading international and Ukrainian brands is analyzed, changes in their estimated value are evaluated. The basic perspectives of Ukrainian branding are described.В статье освещаются отдельные методики оценки стоимости брендов, проанализирована отраслевая структура ведущих мировых и украинских брендов, оценена динамика изменения их стоимости. Обозначенные основные перспективы украинского брендинга.ukбрендвартість брендубрендінгмоделі оцінки вартості брендуbrandbrand valuebrandingbrand valuation modelбрендстоимость брендабрендингмодели оценки стоимости брендаОцінювання вартості світових та українських брендівArticle339.138