Литвиненко, Тетяна М.Lytvynenko, Tetyana2017-03-282017-03-282016Литвиненко Т. М. Управління брендами університетів з використанням крауд-маркетингу / Т. М. Литвиненко // Стратегічні імперативи сучасного менеджменту : зб. матеріалів ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (17–18 берез. 2016 р.) : у 2 ч. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: С. М. Соболь (відп. за вип.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2016. – Ч. 1. – С. 294–298.978-966-926-069-7https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/20982Розглянуто переваги крауд-маркетингу, що почав використовуватись у системі інформаційних маркетингових комунікацій. Запропоновано використовувати його для управління брендами університетів.Advantages of crowd marketing, which began to be used in the system of information marketing communications. Proposed to use it to control the brands of universities.ukкрауд-технологіябренд університетутенденції поведінки споживачівcrowd technologybrand of the Universitytrends of consumer behaviorУправління брендами університетів з використанням крауд-маркетингуThe Brand Management of Universities Using Crowd-marketingArticle