Манжос, Тетяна ВасилівнаManzhos, TetianaМанжос, Татьяна Васильевна2015-05-192015-05-192014Манжос Т. В. Оптимальні рекламні стратегії при моделюванні попиту на інноваційний продукт / Т. В. Манжос // Актуальні проблеми економіки. – Вип. №9 (159). – 2014. – С. 511-518.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/7154У статті побудовано модель дифузії інновацій з урахуванням впливу усіх рекламних заходів, що були здійснені протягом часу існування на ринку інноваційного продукту. Проаналізовано різні рекламні стратегії з точки зору інтенсивності витрат на рекламу в часі, знайдено оптимальну з них при однакових витратах та лінійній функції інтенсивності. Теоретичний матеріал проілюстровано числовим прикладом.This paper deals with finding the optimal advertising strategy for new product diffusion models. We develop a diffusion model of innovations on the base of the Bass model by including advertising factor. This factor is incorporated as an integral of advertising intensity weighed on exponential term, so all advertising during the time of existence of a new product on the market is considered. Using standard methods of optimization the optimal strategy is found for a linear advertising intensity function. A numerical example is given to illustrate the model.В статье построена модель диффузии инноваций с учетом всех рекламных мероприятий, которые имели место на протяжении всего времени существования инновационного продукта на рынке. Проведен анализ разных рекламных стратегий с точки зрения интенсивности затрат на рекламу во времени, найдена оптимальная из них при постоянных затратах и линейной функции интенсивности. Теоретический материал проиллюстрирован числовым примером.ukдифузія інноваціймодель Бассаоптимальна рекламна стратегіяdiffusion of innovationsthe Bass modeloptimal advertising policyдиффузия инновациймодель Басаоптимальная рекламная стратегияОптимальні рекламні стратегії при моделюванні попиту на інноваційний продуктOptimal advertising policy for the diffusion model of innovationsОптимальные рекламные стратегии при моделировании спроса на инновационный продуктArticle