Мізрухіна, А. С.Mizruhina, A.Мизрухина, А. С.2016-10-202016-10-202006-11-12Мізрухіна А. С. Термінологічні колізії в теорії та практиці маркетингу / А. С. Мізрухіна // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2006. – Спец. вип.: Маркетинг: теорія і практика : у 2 т. – Т. 1. – С. 146-152.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/19926У статті розглядаються проблемні аспекти застосування сучасної економічної термінології у численних випадках понятійної невизначеності та неоднозначності окремих термінів. Аналізуються конкретні випадки такого застосування у законо- та нормотворчості, у навчально-методичній літературі, в практиці роботи підприємств.ukекономічна термінологіятермінологічна невизначеністьТермінологічні колізії в теорії та практиці маркетингуArticle658.8.:378.14