Віннікова, Інна ІгорівнаШарко, Антон ОлеговичSharko, Anton2024-07-012024-07-012023-06-13Шарко А. О. Формування маркетингової стратегії енергопостачальної компані : бакалавр. диплом. робота : 073, Менеджмент / Шарко Антон Олегович ; наук. керівник Віннікова І. І. ; КНЕУ ім. Вадима Гетьмана, Ф-т економіки та управління, Каф. менеджменту. – Київ, 2023.- 67 с.https://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/44954У роботі викладено та обґрунтовано теоретичні та практичні аспекти вдосконалення процесу формування маркетингової стратегії енергопостачальної компанії. На основі аналізу роботи ТОВ «Перший енергетичний оператор» розроблено заходи та пропозиції щодо формуваннямаркетингової стратегії підприємства. Theoreticalandpracticalaspectsofimprovingtheprocessofforming a marketingstrategyofanenergysupplycompanyareexplainedandsubstantiatedinthework. Basedontheanalysisoftheworkof «FirstEnergyOperator» LLC, measuresandproposalsfortheformationofthecompany'smarketingstrategyhavebeendeveloped.ukмаркетингмаркетингова стратегіямаркетингове управліннямаркетинговий планmarketingmarketing strategymarketing managementmarketing planФормування маркетингової стратегії енергопостачальної компаніїFormation of the marketing strategy of the energysupply companyOther