Каспірович, А. В.Kaspirovych, A.2018-06-052018-06-052017Каспірович А. В. Стратегічний період як інструмент аналітики та управління стратегічною конкурентоспроможністю підприємства / Каспірович А. В. // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [редкол.: І. М. Рєпіна (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2017. – № 39. – С. 242–251.2522-4581https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/24731Представлено авторське бачення характеристики та ролі стратегічного періоду в системі координат стратегічної конкурентоспроможності. Розширено бачення стратегічного періоду з інструмента аналітики до інструменту управління. Обґрунтовано методичні підходи до визначення тривалості стратегічного періоду та його впливу на управлінські рішення. Описано підхід для врахування теорії слабких сигналів для визначення тривалості та структури стратегічного періоду. Запропоновано підходи до врахування тривалості стратегічного періоду для визначення стратегічної конкурентоспроможності підприємства.Author’s vision of characteristics and role of strategic period in the coordinate system of strategic competitiveness is presented. The vision of strategic period is extended from the analytics tool to the management tool. The methodical approaches to determining the length of the strategic period and its influence on management decisions are substantiated. The approach for considering the theory of weak signals for determining the length and structure of the strategic period is described. The approaches for considering the length of the strategic period for determining the enterprise strategic competitiveness are proposed.ukстратегічна конкурентоспроможністьстратегічний періодслабкі сигналижиттєздатна системаефективністьstrategic competitivenessstrategic periodweak signalsviable systemefficiencyСтратегічний період як інструмент аналітики та управління стратегічною конкурентоспроможністю підприємстваStrategic period as a tool for analytics and management of enterprise strategic competitivenessArticle338.2