ДіСтефано, ДжонХосфорд, КрістоферБелл, Нік2014-12-172014-12-172014-01ДіСтефано Д. В2В дослідницький погляд. Визначення сучасного маркетолога: від реального до ідеального / Джон ДіСтефано, Крістофер Хосфорд, Нік Белл // Маркетинг в Україні. – 2014. – № 1–2. – С. 70–78.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/5608У січні 2013 року, компанія B2B опитала 556 фахівців з промислового маркетингу, які беруть активну участь в цифровому маркетингу, про їхні погляди і практичне розуміння "сучасного маркетингу"- а саме, що в даний час вони роблять у таких областях, як цифровий маркетинг, технології, ключові маркетингові вміння, про найбільш важливі канали збуту і транспортні засоби, а також, яку роль приймають в рамках своєї організації. В цьому дослідженні, автором якого є Eloqua, представлені результати, які включають показники,що визначають «ідеал» сучасного маркетолога, думка респондентів про те, де вони знаходяться по відношенню до кращих в своєму класі фахівців, і як далеко вони повинні піти, щоб стати кращими. Також включені ключові моменти для майбутнього розгляду.ukВ2В дослідницький погляд. Визначення сучасного маркетолога: від реального до ідеальногоArticle