Шульган, ОлексійShulhan, Oleksii2025-02-212025-02-212024-05-08Шульган О. Формування стратегічного потенціалу підприємств [Електронний ресурс] / Олексій Шульган // Стратегічні імперативи сучасного менеджменту : зб. матеріалів VІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (8 трав. 2024 р.) / М-во освіти і науки України, Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана ; [орг. ком.: Д. Лук’яненко (голова та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Київ : КНЕУ, 2024. – С. 341–344. – Назва з титул. екрану.978-966-926-500-5https://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/49031У ході дослідження було проаналізовано різноманітні процеси, а також виявлено ключові фактори, які сприятимуть реалізації можливостей та переваг підприємств на ринку. Окреслено послідовні етапи, що визначають процес формування стратегічного потенціалу підприємств. Визначено методичні підходи для структуризації процесу формування стратегічного потенціалу підприємства. In the process of the research, various processes of realization of opportunities and advantages of the enterprise on the market were analyzed. The key influencing factors on the formation of strategic potential have been identified. Consecutive stages of formation of strategic potential of enterprises are outlined. Methodical approaches for structuring the process of forming the company's strategic potential have been determined.ukстратегіястратегічний розвитокстратегічний потенціалstrategystrategic developmentstrategic potentialФормування стратегічного потенціалу підприємствFormation of the strategic potential of enterprisesArticle