Бойко, М. М.2014-05-192014-05-192012-05-12Бойко М. М. Соціальний капітал підприємств сфери послуг як основа їх конкурентних переваг / М. М. Бойко // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; [редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2012. – Спец. вип.: Праця в ХХІ столітті: новітні тенденції, соціальний вимір, інноваційний розвиток : у 2 т. – Т. 1. – С. 130-139.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/3477У статті досліджено проблеми впливу соціального капіталу на формування конкурентних переваг підприємств, які працюють у сфері послуг. Визначено структуру та механізм впливу системи соціальних взаємозвязків, результатом діяльності якої є зростання чисельності лояльних споживачів послуг фірми як її абсолютна конкурентна перевага.The article investigates the impact of social capital in creating competitive advantages of the companies operating in the service industry. The structure and mechanism of influence of social interrelationships is defined, and indicates the increasing number of loyal customers of the company as its absolute competitive advantage.В статье исследуются проблемы влияния социального капитала на формирование конкурентных преимуществ предприятий, которые работают в сфере услуг. Определено структуру и механизм влияния системы социальных взаимосвязей, результатом деятельности которой выступает рост численности лояльных потребителей услуг фирмы как абсолютное конкурентное преимущество.ukсоціальний капіталвзаємні зобов’язанняконкурентні переваги в галузіsocial capitalmutual obligationcompetitive benefits in the industryсоциальный капиталвзаимные обязательстваконкурентные преимущества в отраслиСоціальний капітал підприємств сфери послуг як основа їх конкурентних перевагArticle331.105.62